Fontosabb egy tökéletes szendvics, mint a gyerekbántalmazás!?

Rovat

Megosztás

A Burger King és a No Bully, a gyermekek egymás közti zaklatása ellen küzdő alapítvány egy nagyon különös, de mégis tanulságos kampánnyal hozakodtak elő. Az eredmény pedig lehangoló lett.

 

A kutatás célja az volt, hogy a vásárlók melyiket tartják fontosabbnak: azt, hogy ne bántalmazzanak egy gyereket a társai, vagy azt, hogy tökéletes szendvicset kapjanak.

Gyerekszínészeket kértek fel, akikkel eljátszatták, hogy egyik társukat bántják. A jelen lévők közül mindössze 12% avatkozott közbe. Ugyanekkor pedig a vendég megkapta a hamburgerét, amit előzetesen összenyomtak. Az eredménye ennek pedig igazán elképesztő. 95% szólt, hogy nem olyan hamburgert kapott, amit megérdemelt volna. Eközben pedig tudomást sem vettek a bántalmazásról és visszamentek reklamálni.

http://www.youtube.com/watch?v=mnKPEsbTo9s

 

A levonható következtetés pedig az, hogy az emberek túlnyomó többségét jobban érdekli az, hogy nem olyan hamburgert kapott, amilyet szeretett volna, mint az, hogy mellette éppen bántalmaznak egy gyereket.

A gyerekbántalmazások általában következmények nélkül maradnak. A diákok közti verekedések komoly testi és lelki traumát képesek okozni és akár egy életre megnehezítik a szenvedő fél életét. A No Bully azért harcol, hogy minél kevesebb gyerekbántalmazás történjen és higgadtan, valamint józan ésszel oldják meg a problémákat.

Elképesztő kampánnyal állt elő a Burger King!
Szoktál gyorsétterembe járni?

Ha végeztél a cikkel, nézz bele legújabb epizódunkba!

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Kövess minket!

75,534RajongóLike
173,768KövetőKövess be
143,000KövetőKövess be
347,000FeliratkozóFeliratkozás

Legfrissebb

Insta