Ezt nézed:  / Divat/Életmód / Üres hasra ezeket ne tedd!

Üres hasra ezeket ne tedd!

Üres hasra szerintem semmit sem jó csinálni, de nézzük meg, mik azok a dolgok, amik nagyon nem ajánlottak. Próbáld őket minél inkább elkerülni! 

1. Kávézás

Lehet te is szereted kávéval indítani a napodat, de ne üres hasra tedd! A kávé, ha még koffeinmentes is, serkenti a gyomorban a savtermelést, ami kellemetlenségeket okozhat, a hasmenéstől a gyomorégésig. Ezért inkább reggelizz meg először, utána kávézz csak.

2. Alkohol ivás

Buli előtt hányszor is hallottam, hogy egyél valamit, ha iszol, mert üres gyomorra nagyon durva a pia. Én nem kockáztatnék, hogy talán hamarabb részeg legyek, de közben meg a vesének, a májnak és a szívnek sokkal több melót adok. És nagyobb esély van arra is, hogy durván másnapos leszel.

3. Aludni menni

Nem azt mondom, hogy zabálj be alvás előtt, de ez a hagyd ki a vacsorát, és üres hassal menj aludni, egy orbitális baromság. Nem hogy nehezebb lesz elaludni, az alacsony glükóz szinted és az éhség érzet miatt, de az alvásod minőség sem lesz jó, korábban is felkelsz, mert egyszerűen a szervezetet ételt akar és ezáltal a hormonháztartásodnak sem teszel jót, mert az alvás óriási szerepet játszik a hormonok szabályozásában.

4. Edzés

Sokan esküsznek az üres hasra való edzésre, de már rengetegszer bizonyították, hogy attól, ha üres hasra edzel, nem fogysz gyorsabban, nem égetsz el több zsírt, ám de az izmodból veszíthetsz, amit pedig senki sem akar nem?

5. Vásárlás

Veled is előfordult már, hogy csak egy banánért ugrottál be a boltba, de otthagytad a fél vagyonodat, mert éhes voltál és minden hirtelen olyan finomnak tűnt? Sose menj élelmiszerboltba éhesen vagy ha mégis, akkor kevés pénz legyen nálad!

 

Fotó:independent.co.uk

Üres hasra edzés
Te szoktál üres hasra edzeni?

Fotó: superskinnyme.com