Kedvenc szereplőinket, legyenek akár valós emberek, vagy mesehősök, gyakran látjuk viszont reklámokban. Bár George Clooney és a Martini tökéletes párost alkottak, azért nem minden reklámban találják meg a megfelelő karaktert. Megesik, hogy annyira félresikerül a szereplőválasztás, hogy még a rajongók sem értik a dolgot, és az értetlenkedést esetleg csalódás követi. Vagy nevetés.
A következő reklámoknál nem igazán tudjuk, hogy mit tegyünk. Nevetni, vagy nem nevetni? Ez itt a kérdés.
Rímes Frédiék cigit reklámoztak a ’60-as évek elején. Elég furcsa a két folyton verselő mesefigurát dohányozni látni, miközben a nők dolgoznak, takarítanak, füvet nyírnak. Persze ennek hamar vége lesz, a közös esti, családi szórakozás pedig a cigarettázásban végződik.
http://www.youtube.com/watch?v=VHz30rlNHCc
A Mátrix trilógia Smith ügynöke az egyik legmenőbb rosszfiú. Az ikonikussá vált öltöny és szemüveg mellett a ridegen hangzó “Mr. Anderson” is a fülünkben cseng, ha rá gondolunk. Ő a megtestesült tökéletes gonosz, de a róla alkotott képet mégis sikerült tönkretenni ezzel a kórházas reklámmal, aminek bizonyára Mr. Anderson sem örült.
http://www.youtube.com/watch?v=VHz30rlNHCc
“Rázva, nem keverve!” Ez a jelmondat és a Martini már összenőtt James Bond karakterével. El tudjátok képzelni, amint sört iszik? 😀 Ezek után mit csinál még? Használt autót fog vezetni?
http://www.youtube.com/watch?v=VHz30rlNHCc
Darth Vader, Heidi Klum. Eddig oké a dolog, de most jön a Target.com és a call centerek csodálatos világa. Na jó, ez azért egy egészen menő reklám lett.
http://www.youtube.com/watch?v=lbNgdPf56G4
Úgy tűnik Iron Man nem igazán ért még az egyszerű mobilokhoz sem. Kissé bárgyú LG reklámot alkottak a marketingesek 2008-ban, aminek a lényege az lett volna, hogy még a legnagyobb zseni is ugyanolyan mobilt használ, mint bárki más.
http://www.youtube.com/watch?v=TwZVPc4UL1I
Ha azzal esetleg valaki nem értene egyet, hogy a Men of Steel című film nem igazán a legjobb ösztönző arra, hogy az emberek megszeressék Supermant, akkor ezt a kétséget a következő reklám teljesen eloszlatja majd. Nem csoda, hogy Metropolis lakosai nem bírják a kék köpenyes kriptonit. 😀
http://www.youtube.com/watch?v=L48IkFF5BhM
Úgy tűnik, Nick Fury ( Samuel L. Jackson) nem csak az emberek, de a számítógépek biztonságárt is nagyon aggódik. A reklám persze kicsit erőltetettre sikerült, de ettől függetlenül egészen mulatságos, amikor leesik a nézőnek mi is van a képernyőn.
http://www.youtube.com/watch?v=Lv9Ma7RziAY
És végül következzenek Robotzsaru és a sült csirke kalandjai. Izgalmat nem ígérünk.
http://www.youtube.com/watch?v=7pOoSe2K5DU
Fotó: moviepilot.com