Akár többet is hajlandóak vagyunk költeni valamire, ha ténylegesen megérintjük és használjuk azt – állapították meg kutatások korábban. Ezt a tudást használták Brazíliában, ahogy eddig még senki.
A brazil Caras hetilap és a szintén brazil DM9DDB reklámügynökség eredeti módon hirdeti az amerikai Neutrogena legújabb sminklemosóját – írja a Globoport.hu.
A terméket bármely olvasó kipróbálhatja.
Az újsághoz jár egy sminklemosó kendő is, ami rögtön a címlapon alkalmazható. A főoldalon Giovanna Ewbank színésznő szerepel kifestve. Ha az arcáról letöröljük a sminket, láthatóvá válik természetes szépsége.
A reklámügynökség képviselői szerint az interaktív újsággal az olvasók nemcsak közvetlenül lehetnek részesei a Neutrogena kampányának, de a megszokottnál érdekesebben is tesztelhetik a terméket. A designculture.com marketing honlap szakértője, Diogo Mattos innovatívnak nevezte ezt a módszert. Szerinte az ilyen magazinhirdetéseké a jövő.