A Converse még mindig tuti, de az sem mindegy, min hallgatják a zenét vagy milyen környezetbe érkeznek haza a suli után.
A világ egyik legnagyobb metropoliszában a divatnak hatalmas szabadsága van, amiért a street style fotósok egyik kedvenc helyszíne New York. A New York-i tinik is színesen öltözködnek, mégis van néhány kedvenc termékük, amiben nagy az egyetértés a fiatal korosztályban. Ezekről faggatta a New York Magazine a tiniket East Harlemtől kezdve az Upper East Side-ig: összesen több mint 100 tininek tették fel a kérdést: melyek azok a dolgok, melyek nélkül ki sem mennek az utcára? Így jött létre a lista, melyről a legnépszerűbb termékek közül szemezgettünk.
Kedvenfc lábbelik: Converse Chuck Taylor 70s és Nike Air Force 1s
A tinik egyértelműen ezt a két cipőt imádják a legjobban, méghozzá főként fehér színben. A két tábor hűséges a cipőválasztásban, aki a Converse-re szavazott, már hosszú évek óta ezt hordja, ahogy a Nike Air Force is egy életre szóló szerelem a tinik szerint.
Ami nélkül nem mennek ki az utcára: Apple AirPods
Természetesen a telefon után az AirPod az, aminek ott kell lennie egy tini zsebében New York-ban:
A barátaim kilencven százaléka minden nap használja az Airpodját. Könnyű viselni és tökéletes a hangzása – mondta Charlie a New York Magazine újságírójának.
Kedvenc farmer: Mom jeans
Úgy látszik, a kényelmes viselet nem megy ki a divatból. A tinik az American Eagle saját farmerjét említették a legtöbbször, mint kedvenc farmert. A magas derekú mom jeans szuper puha és egyszerre erős, rugalmas és persze nagyon kényelmes is, így ez kapta a legtöbb szavazatot.
Friss illat a szobában: aroma diffúzor
Sokaknak az is fontos, hogy a suliból hazaérve milyen környezetben töltik el a szabadidőt. Az aroma diffúzorokkal lehet a legegyszerűbben egy csipetnyi wellnesst csempészni a saját szobába. A párologtatóknak már a legkülönfélébb verzióit lehet megvenni, van olyan is, ami hangulatlámpaként is funkcionál.
A menőség koronája: napszemüveg
A New York-i tinik napszemüveg nélkül szinte ki sem lépnek az utcára. A divat itt is fontos szerepet játszik: a legtöbben a most hódító square típusra szavaztak. A Harlow Metal Square napszemüveg a legmenőbb a mostani termékek közül. A Ray Ban továbbra is a második kedvenc márka, összesen 13 különböző Ray Ban napszemüvegre adták le a voksukat – köztük az örökzöld Aviatorra is – a tinik.