2018. december 2. /vasárnap/ 00:25
Habár elméletileg nem azért jelentkeztek az X-Faktorba a Stolen Beat-es srácok, hogy influencerek legyenek, Magyarország legnagyobb elérési arányával rendelkező véleményvezérei lettek ahhoz képest, hogy hány követőjük van.
Főként Buzás Bence, akinek 73 ezer követője van, és átlagosan egy posztját ma már 36 ezren lájkolják az Instagram oldalán. (@buzasbence) Ez egy 49-50%-os elérési arány, ami Magyarországon senki másnak nincs.
Mindenesetre, ahogyan a címben is írtuk, hiába rabolták el tízezrek szívét a srácok, a mentorokat nem sikerült teljesen becserkészniük. Alex persze odamegvissza van értük, Puskás Petit még úgy-ahogy meggyőzték, Giginek is inkább kisebb problémái vannak, mint nagyobbak, de Gáspár Lacit valahogy nem sikerült maguk mellé állítani: szerinte most még visszafejlődés is történt a srácoknál.
A legutóbbi, esti adásban azért a fiúk továbbjutottak, merthát a követőtáboruk megvan hozzá simán.
Sőt, a műsor után, cikkünk születése előtt kb. háromnegyed órával kikerült a fiúk első saját dalának klipje is a YouTube-ra, mondanunk sem kell, ebben a kb. háromnegyed órában vagy húszezer megtekintés van a videón, a YouTube nem győzi számolni a nézettséget.
Szerinted fontos az, hogy a srácok meggyőzzék a mentorokat, vagy csak az a fontos, hogy a nézők szeressék, amit csinálnak? Esetleg mindkettő ugyanolyan és elválaszthatatlanul fontos?
https://www.youtube.com/watch?v=QhUddHfuv7s