Tele a város Mihalik Enikő és Freddie képeivel

Rovat

Megosztás

Az elmúlt évek legnagyobb közterületi márkakampányát indította el május elején a Coca-Cola. Épülethálókról, poszterekről, plakátokról, buszmegállókról, citylightokról, és még számos más felületről néz vissza ránk mostantól a márka két új arca, Mihalik Enikő és Freddie. A hirdetéseken a Coca-Cola  zero cukormentes variáns kapta a legnagyobb hangsúlyt.

A divatfotós megközelítést a főként Párizsban, Londonban, New Yorkban, és Milánóban dolgozó Byron Mollinedo hozta el a kampányba. Mihalik Enikő egy elegáns szórakozóhelyen szerepel a fényképeken az ikonikus Coca-Cola társaságában. „Nagykövet-partnere”, Freddie pedig gitározás közben kortyol egyet, miközben lencsevégre kapták. A modellt és Fehérvári Gábor Alfrédot, a 2016-os Dal győztesét külön képeken láthatjuk majd a kampányban.

A Coca-Cola Magyarország idén, az év elején jelentette be, hogy egységesíti a Magyarországon forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti íz, a light és a zero már egységesen képviseli a Taste the feeling életérzést. Mostantól tehát az egységes Coca-Cola márka termékeit találhatjuk a polcokon, de természetesen továbbra is választhatunk az íz és a kalóriatartalom alapján.

https://www.youtube.com/watch?v=NGUoUiE1L98

 

A cikk a Nemzeti Kulturális Alap Cseh Tamás Programjának támogatásával készült.

Ha végeztél a cikkel, nézz bele legújabb epizódunkba!

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Kövess minket!

67,000RajongóLike
165,000KövetőKövess be
162,400KövetőKövess be
360,000FeliratkozóFeliratkozás

Legfrissebb

Insta