Ismét Magyarországon egyedülálló megoldást vezet be a Takarék Csoport. Az alkalmazottak nélküli, a nap 24 órájában működő kirendeltség újdonsága nemcsak az, hogy teljesen automatizált, hanem hogy komplexebb szolgáltatásokat nyújt, mint egy bankfiók.
Ugyanis nem csak a pénzügyeiket intézhetik az ügyfelek – például utalhatnak, be- és kifizethetnek pénzt ATM-n keresztül, leadhatják a személyi kölcsön igényléseiket –, hanem részben postai szolgáltatásokat is lebonyolíthatnak – csomagokat küldhetnek és fogadhatnak, közüzemi számláikat befizethetik –, sőt még a szerencsejátékok (jelesül lottó, totó) is elérhetők lesznek a Takarék Smart Pointra keresztelt modern létesítményben. Elektromos autó és telefon töltésére alkalmas napelemes pad, nagy felületű élőmohafal igen, nyomtatványok és szóróanyagok kihelyezése viszont nem fogja jellemezni a jövő bankfiókját.