Hazai influenszerünket mindig is nagyon sok negatív kritika érte, több kamu sztori is terjengett róla, ami miatt fontosnak tartotta, hogy végre tiszta vizet öntsön a pohárba. Erre felbuzdulva egy hazugságvizsgálaton vett részt, lássuk az eredményt!
Az elején nagyon rossz hatással volt rám, mert túl nagy lett az egom, meg kicsit elszálltam.
Timi már 16 éves kora óta kint van konkrétan az interneten mindenki szeme láttára IS. Ahogyan említi a videó elején, szerinte nagyon rossz hatással volt rá a social media, mert sokáig nagyon nagy volt az egoja. Ám, amikor a barátai elkezdtek elhullani mellőle, többször is becsapták, kamu haverjai lettek, akkor elgondolkozott, hogy jó-e ez az irány. Éppen ezért később évek múltán teljesen beleásta magát a marketing világába, s jelenleg két cégnél is ebben a szakmában helyezkedett el. Persze a saját oldalait sem hanyagolja. Ugyanúgy posztol, csak épp a magánéletét óvja.
A poligráfos vizsgálat eredménye egy totál nagy őszinteség lett, ugyanis Timi minden kérdésre helyesen és igaz szíve alapján válaszolt – a vizsgálat szerint. Ilyen példákat hoztak fel neki, mint: tényleg ajánlottak-e fel neki sok-sok pénzt bizonyos szolgáltatásokért és egyéb hasonló dolgok. Timi a videó vége felé még el is sírta magát, nagyon elérzékenyült.