A hírt olvasva nehéz eldönteni, hogy az alig 17 éves belga Axelle Despiegelaere egy valódi 21. századi tündérmese szerencsés főhőse, vagy csak a közösségi média és egy remek reklámkampány statisztája. Annyi azonban bizonyos, hogy miután a hazája csapatát bíztató belga tizenévesről készült fotó körbejárta a világhálót, a L’Oreal arca lett.
Axelle-t az orosz-belga mérkőzés közben kapták lencsevégre, mikor a lelátóról nemzeti színű, szarvakkal ékesített kalapban, pomponokkal a kezében biztatta csapatát. A kedves arc és a megnyerő lelkesedés pedig az internet sztárjává tette a lányt, aki maga is meglovagolta a sikert, hiszen létrehozott egy hivatalos facebook oldalt saját maga számára, amelyet, – mint közszereplő profilját – ismerősnek jelölni nem lehet, lehet viszont követni, így pillanatok alatt több mint 20 ezer lájkoló talált rá a neten.
Annyiban tehát biztosan sántít a tündérmese elmélet, hogy a mi belga hősünk nem egy félénk, elveszett árva, hanem egy csinos lánya, aki kihasználta a hirtelen jött hírnevet. Ráadásul eddig úgy tűnik, sikeresen, mivel a L’Oreal mostmár hivatalosan is az ő arcát használja a közösségi médiában közzétett reklámiban.
Azt nem lehet tudni, hogy milyen hosszú lesz a kooperáció, de az biztos, hogy jól jár vele a szépészeti cég, hiszen alig három nap alatt majdnem 2 millióan nézték meg azt a videót a Youtub-on, amin Axelle elmegy fodrászhoz. Pedig tényleg csak annyit lehet látni a L’Oreal hivatalos belga csatornáján megosztott, mindössze másfél perces kisfilmben, hogy a csinos lány egy szeles napon „kócos” hajjal fodrászhoz megy, megcsinálják a frizuráját, majd boldogan „szurkol” a belga válogatottnak.
Axelle Despiegelaere tehát megragadta azt a lehetőséget, ami a focivébén „termett” a számára, de ő csak egy a milliónyi csinos lányból, akik kint járta Rióban. Ha te is kipróbálnád magad, akkor nem kell egy másik kontinensig repülnöd, jelentkezhetsz egy hazai ügynökségnél, a Diamond Modelsnél!