2018. január 1. /hétfő/
Tegnap este PamKutya Béla és Pista vezette az esti híradó egy részét az RTL Klub nevű kereskedelmi televíziós csatornán. Többször láthattunk már YouTube-videósokat kereskedelmi csatornák képernyőjén, de ez volt az első, hogy a közösségi médiában megismert szereplők ilyen komoly televíziós hírműsort vezettek.
Habár a hírműsor eléggé túlzó kifejezés arra a húsz percre, amit PamKutyáék letoltak, hiszen inkább a Fókuszban láthatunk olyan riportokat és bejátszásokat úgy általában az év bármely napján, mint amiket ebben az adásblokkban felvezetett a két videós, s az időjárásjelentés is viccesre sikeredett, de attól még ez egy hatalmas előrelépés volt ahhoz, hogy a hagyományos média és annak szereplői az újmédia és annak szereplőivel egybeolvadjanak valamiféle vadonatúj-médiát létrehozva.