Ezt nézed:  / Zsebpénz / Íme, a 10 leggazdagabb YouTuber

Íme, a 10 leggazdagabb YouTuber

Gondoltad volna, hogy a Youtube alig 10 éves múltra tekint vissza? 2005-ben három PayPal alkalmazott indította el az oldalt, amely ez alatt a 10 év alatt jelentős változásokon ment keresztül, és számtalan embert tett híressé vagy éppen hírhedtté, többeket pedig igen gazdaggá. Íme, a legjobban kereső „self-made’ YouTuberek 10-es listája.

A legnagyobb videómegosztó portál eredetileg a már eleve nagy követőtáborral rendelkező celebeknek szolgáltatott platformot, ahol megoszthatták videóblogjaikat, rövidfilmjeiket vagy klipjeiket. Mellettük – a szabad regisztrációnak köszönhetően – megjelentek az átlagfelhasználók is, akik a YouTube bevételmegosztó programjának hála nemcsak büszkék lehettek videóik nézettségére, de jelentős bevételhez is juthattak általa. Így születtek meg mára a leggazdagabb YouTube-felhasználók.

10. HolaSoyGerman – 3 millió USD

deviant

Több mint 20 millió feliratkozójával Aranis Germané a világ harmadik leginkább követett felhasználói profilja. 2011-ben töltötte fel legelső videóját, azóta pedig folyamatosan növekszik a követőinek tábora. Az emberek imádják őt is és a videóit is. De vajon, mi a sikerének titka? A chilei akcentus, a komikus mondatok vagy éppen a helyes pofija teszi?

9. Jenna Marbles – 3 millió USD

jennymarblesfyeah.tumblr

Jenna Mourey, aka Jenna Marbles az egyik legismertebb YouTube személyiség. 2010-ben vált instant sztárrá, ráadásul rögtön a legelső videójával, a “How To Trick People Into Thinking You’re Good Looking-gal”, amely az első héten 5,3 millió embert ért el. Ezután követői már lélegzetvisszafojtva várták következő videóját. Mára 14 millió feliratkozó követi őket, az eddig megjelent összes videója pedig 1,7 milliárd megtekintést ért el.

8. RayWilliamJohnson – 4 millió USD

hollywoodreporter

Ray William Johnson leginkább az „Equals Three” sorozatáról ugorhat be, amelyekben 3 virálisan elterjedt videót kommentel. 2011-ben a YouTube 20 legnézettebb videója közül 6 Ray-é volt, videóival 2012-re pedig elérte a kétmilliárdos nézettséget.  Ma 12 millió feliratkozott rajongót tudhat magáénak. Ray az utolsó Equals Three epizódot 2014 márciusában vezette, azóta Robby Motz vette át a helyét, de ez nem jelenti azt, hogy Ray kiszállt volna a Youtube-bizniszből. Ma is forgat, méghozzá saját maga által írt dalokkal ötvözve.

7. Smosh – 6 millió USD

yt3

A Smosh fiúk, azaz Ian Hecox és Anthony Padilla története hatodik osztályban kezdődött, ugyanis ott találkoztak először. Úgy látszik a lip sync, vagyis a híres számok eltátogása őket is megihlette, így első videójuk, a Pokémon főcímdalának előadása volt. Ez a videó 2006-ban a YouTube legnézettebb videója lett. Szerzői jogok miatt ezt a videót azóta eltávolították, de ez nem állította meg a srácokat. Azóta újabb viccesebbnél viccesebb videókkal szórakoztatják feliratkozóikat, és a bevételből, amit a nézettség hoz számukra, igen kényelmesen eléldegélnek.

6. Toby Turner – 6,2 millió USD

deviantart

A Tobuscus és TobyGames megalkotója 2006 májusában csatlakozott a videómegosztó hullámhoz. Az első videói közé tartozó „Don’t Tase Me, Bro!” repítette a legismertebb Youtube-ozók közé. Toby videóinak színesítéseképpen szívesen méri össze videójáték-tudását más Youtuberekkel.

5. The Yogscast –6,3 millió USD

yogscast.wikia

A The Yogscast felhasználói profilt Lewis Brindley alkotta meg 2008-ban. A profil valójában nem egyetlen felhasználót takar, hanem YouTuberek széles hálózatát, amely a megalapítás óta folyamatosan növekszik. Leginkább a MineCraft és a World of Warcraft játékok hozták meg számukra az igazi sikert, azóta pedig számos alprofilt is létrehoztak, sőt saját önfenntartó vállalkozásukat is, sok-sok dolgozóval, hogy mozgásban tartsák az üzletet.

4. BluCollection – 6,5 millió USD

businessinsider.co.id

A BluCollection szerzőjének különlegessége, hogy sose mutatja meg az arcát a nézőknek, és kommentelni is csak nagyon ritkán szokott. Szinte semmit sem tudni róla, a videói mégis hasítanak. Ezekben különböző gyermekjátékokat mutat be, amelyek közül a legtöbb a Disney szereplőket ábrázolja. A feliratkozóinak száma relatíve kicsi, de  a videók nézettsége milliárdos nagyságrendű.

3. Zoella – 7,2 millió USD

yt2

Zoe Sugg, azaz Zoella története igazi tündérmese a Youtuberek között. 18 évesen kezdett blogolni beauty és dekorációs témákban, de haul videókat is láthattunk tőle. Ezzel egy időben egy dizájner cégnél kezdett dolgozni, közben pedig szép csendben a YouTube egyik legsikeresebb feltörekvő sztárjává vált. A pénzügyeket illeti, Zoe Youtube-os fizetéséből már az 1 millió angol fontot kóstáló penthouse-ában él barátjával. 2014 decemberében pedig hatalmas sikereket aratott első könyve is, az Online Girl.

2. PewDiePie – 9 millió USD

yt

PewDiePie valószínűleg az egyik legikonikusabb YouTube személyisége jelenleg. A svéd Felix Arvid Ulf Kjelberg a komédiák készítésében lelte meg a sikerhez vezető utat, még ha nem is kifejezetten azt kereste. Csípős humorával tipikusan az a YouTube személyiség, akit az emberek imádnak utálni. Csatornájának több mint 35 millió feliratkozója van, és minden egyes új videója egy napon belül eléri a négymilliós nézettséget.

1. DisneyCollectorBR – 13 millió USD

haravan

A DisneyCollectorBR létrehozójáról még ennyit sem lehet tudni, mint a negyedik helyezett BluCollection YouTuberéről, mindössze annyi infót engedett magáról tudni, hogy brazíliai. Ennek ellenére hangja már-már legendássá vált, és ahogy bemutatja a játékokat a videóiban, nézők millióit szögezi a képernyő elé. Akármi is a titka a brazíliai lánynak, határozottan ő a YouTube legjobban kereső felhasználója.

Fotók: dualshockers.com, deaviantart.com,hollywoodreporter.com, jennymarblesfyeah.tumblr.com, youtube.com, yogscast.wikia.com, haravan.com, businessinsider.co.id

Te lennél YouTuber?
Te lennél YouTuber?

 

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share