Ezt nézed:  / Divat / Divat/Életmód / Lemond bevételéről a magyar divatmárka

Lemond bevételéről a magyar divatmárka

Ha már így közeleg a Karácsony, bemutatunk egy valódi, szívmelengető jótékonysági kampányt egy fiatal magyar divatmárkától! 

A Kele Clothing egy csupán néhány éve létező divatmárka, azonban ez nem tántorítja el attól, hogy megtalálja a módját annak, hogyan tegyen jót! Külföldön már néhány éve elkezdtek szaporodni a hasonló kezdeményezések divat területén is, a Kele azonban most nálunk is óriásit lépett. Az Autistic Art-tal közösen alkotott kapszulakollekció darabjai ugyanis a Mosoly Otthon Alapítvány autista pártfogoltjai által készített  csodálatos alkotásokra épülnek.

A mostnai azonban csak a kezdete a Kele #SharingIsMultiplying programjának, ugyanis a későbbiekben több hasonló, társadalmi problémákra reflektáló minikollekcióra számíthatunk Kele Ildikó brand-jétől.

Mi azonban a lényeg? A kampányok termékeinek értékesítése után keletkező TELJES bevétel egy, az adott problémával foglalkozó alapítványhoz kerül! Le a kalappal!

1978619_528798453921622_2092882172688279563_n

Az Autistic Art márkával közösen megalkotott kollekció 10, különböző mintával ellátott pulóverből áll, melyek a Mosoly Otthon Alapítvány autista lakóotthonokban tartott művészeti foglalkozásain alkottak meg autista fiatalok. Erre épül a már említett Autistic Art márka is, mely szintén az alapítványhoz tartozik.

Szerintünk szuper, hogy valódi, minőségi designtermékek tudtak születni ebből a kollaborációból, melyek valóban hordhatóak. A mi kedvencünk talán az egyik Kalocsai Nóri rajzolta minta, ami Axente Vanessa-n is látható a kampányképeken. Nóri egyébként kicsi kora óta rajzolgajta a maga körül lévőket, filctollal több száz álomszerű karaktert alkotva már meg.

1912210_528798457254955_9206580721528850405_n (1)

Klikk ide a teljes kollekcióért!

 

Autistic Art
Te szimpatizálsz azzal, hogy a divatcégek jótékony célokhoz is hozzájáruljanak munkájukkal?

 

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share