Gondolkoztál már azon, vajon miért olyan egy reklám, amilyen? Mi lehet az ötletgazdák célja azzal, hogy sokszor idegesítő vagy éppen túlságosan csöpögős reklámokat készítenek a nagyközönségnek? Miért a szélsőségek?
Az a céljuk, hogy megjegyezd! A márkát forgalmazó cégek számára fontos, hogy valamilyen érzést váltsanak ki belőled! Legyen az akár pozitív, akár negatív! Hiszen, Te is azokra a reklámokra emlékszel leginkább, amik nem feltétlenül felelnek meg az ízlésednek. Hallottál már arról, hogy a negatív reklám is reklám? Na ugye!
Készítettünk egy top 5 listát arról, hogy szerintünk mik az elmúlt év legidegesítőbb reklámai! Szerinted is?
1. helyezett
https://www.youtube.com/watch?v=zN_X29_a9Hs
2. helyezett
https://www.youtube.com/watch?v=YJFtVsBAX00
3. helyezett
https://www.youtube.com/watch?v=pYPeXiYd8aI
4. helyezett
https://www.youtube.com/watch?v=rerLsV7YSgg&list=PLnxX97oKXm4hKiRcmtN9E_-7nYaC1E0Im&index=4
5. helyezett
https://www.youtube.com/watch?v=wNlCoA36XoE
Szavazz Te is!