5 tipp arra, hogyan közöld hatékonyan a Facebookon, hogy épp a WC-n ülsz

Rovat

Megosztás

Ma már olyan közösségi médiaéletet élünk, amit talán néhány évvel ezelőtt még el se tudtunk volna képzelni. Megosztjuk minden pillanatunkat, akár épp a szendvicsünket toljuk be, akár az ürülékünket ki. Gusztustalannak találod ezt a bekezdést? Pedig így van, még ezt is megosztjuk a közösségi oldalakon. Ebben a cikkben viszont nem azt fogjuk savazni, hogy ez mennyire cink, hanem arról lesz szó, hogy amennyiben mindenképpen muszáj ezt is megosztanod, hogyan tedd például hatékonyan.

1. Használd a vizualitást!

Avagy használd ki, hogy ma már a legolcsóbb telefonkészülékben is van kamera, amivel képet készíthetsz cselekedeteidről. Ma már az emberek sokszor lusták olvasni, viszont a képekre egyetlen csapásra ott maradnak. Ha már a képedet megnézte, jobban fogja érdekelni az is, hogy milyen szavakat csatoltál hozzá. Mi ebből a tanulság? Mielőtt a mellékhelyiséget elhagyod, nem árt fotózni. A kreativitásodra hagyjuk most már azt, hogy hogyan örökíted meg nagydolgod elvégzését.

mummy3
Gif: canterburyp3b.blogspot.com

2. Találd meg a legjobb időpontot arra, mikor érdemes posztolni!

Bizony, sok esetben az is fontos, hogy mikor végzed a nagydolgod éppen. Ki kell találnod azt is, hogy követőtáborod, ismerőseid mikor vannak a közösségi oldalak közelében. Ha jól betalálsz időben, akkor megsokszorozhatod az elérések számát.

Gif: Giphy.com
Gif: Giphy.com

 

3. Tedd interaktívvá bejegyzésed!

Az emberek szeretik, ha bevonják őket is. Tedd meg ezt te is bejegyzéseddel! Tegyél fel kérdést a csatolt képhez, fűzz hozzá olyan megjegyzést, amiben mások véleményére vagy kíváncsi. Akarom mondani “vagy kíváncsi”.

Gif: Gifsec.com
Gif: Gifsec.com

 

4. Nem Facebookon van a cucc, amit láttatni szeretnél! Linkelj!

Sokan már YouTube-ra gyártanak videókat, nem is Facebookon osztják meg életüket. Ez az iparág már kifejlődött külföldön, illetve Magyarországon is nagy fejlődésben van. Ha máshova feltöltött tartalmat szeretnél Facebookon reklámozni, csak posztold. Ha van egy kis zsebpénzed, akár költhetsz is rá, így több elérést szerezhetsz a Facebookos oldaladon például. De csak, ha nem sajnálod a félretett pénzed arra, hogy egy biológiai cselekvésed reklámozd vele!

Fotó: Slashgear.com
Fotó: Slashgear.com

 

5. Ne bánd meg!

Ha valamit határozottan posztolsz ki, akkor az maradjon is kint. Ha valakinek nem tetszik, hogy te elvégezted a nagydolgot, illetve az erről készült poszt, azért még nem érdemes azonnal a delete gombot megnyomni. Egy idő után mindenki megszokja majd a stílusod. Ha valaki sokszor lát valamit, ami még határozott cselekvés is, akkor az megtetszik neki.

Gif: Hollylooyablog.blogspot.com
Gif: Hollylooyablog.blogspot.com

 

Borítókép: Business2community.com

Ha végeztél a cikkel, nézz bele legújabb epizódunkba!

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Kövess minket!

75,534RajongóLike
173,768KövetőKövess be
143,000KövetőKövess be
347,000FeliratkozóFeliratkozás

Legfrissebb

Insta