Általános iskolás diákok készítettek reklámfilmeket az 1%-os adófelajánlás kapcsán a Noé Állatotthon Alapítvány számára. A videók a Café Communications áprilisi kommunikációs táborában születtek, ahol a gyerekek a reklámkészítés elméletével is megismerkedtek. Mi úgy gondoljuk, ez egy csodáltos kezdeményezés.
https://www.youtube.com/watch?v=URsSwhzIZD0
8-14 éveseknek szervezett kommunikációs tábort április elején a Café Communications. A gyerekeknek lehetőség nyílt végigkövetni, hogyan készül el egy reklám, majd élesben is kipróbálták, milyen koncepciót készíteni, szöveget írni, fényképezni, hangot rögzíteni és vágni. A háromnapos tábor eredménye két, örökbefogadásra és adományozásra buzdító reklámfilm, amiket a Noé Állatotthon Alapítvány használ az 1%-os kampánya során.
„Olyan témát akartunk választani, ami nemcsak érdekes, de fontos is a gyerekek számára, ezért megkerestük a Noé Állatotthont, ahol gazdátlan és sérült állatoknak nyújtanak segítséget”
– mondta el Simon Zoltán, a Café kreatív igazgatója és a tábor szervezője.
https://www.youtube.com/watch?v=8t6_14Jd9wE
Az alapítvány azonnal rábólintott az ötletre, kíváncsian várva, milyen lesz gyerekszemmel látni magukat.
„Imádjuk a videókat, szerintünk tökéletesre sikerültek. A diákok látásmódja egyértelműen megnyilvánul, jobban az állatok nyelvén szólnak a filmek. Egyszerűek, mégis lényegre törőek, mert a gyerekek nem bonyolítanak túl semmit.”
– összegezte véleményét a végeredményről Schneider Kinga, a Noé sajtóreferense.
A videók az 1%-os kampány keretében futnak az alapítvány online csatornáin, de a tervek szerint egy-egy hozzáillő témában időről-időre ismét feltűnnek közösségi médiában. Az eredményeket látva a Café nyárra is meghirdeti reklámtáborát a vakációzni vágyó gyerekeknek.
A táborról készült werkfilmet is megtekintheted itt:
https://www.youtube.com/watch?v=MZoxcvFdFwg
Foto: pctrs.network.hu