A Highlights of Hungary egy olyan kezdeményezés, melynek célja, hogy felvonultassa a hazai legkreatívabb projekteket, témától függetlenül. A Super Channel kreatív tartalomgyártó és – fejlesztő csapata hozta létre. Felkértek 10 szakmai kurátort, hogy válasszanak projekteket. 44 darab született, melyből 10-et díjaztak a közönség szavazata alapján.
Divat területén kimagasló eredményt ért el a KELE Clothing, Sharing is multiplying projektje, amely a 10. helyen landolt. A jótékonysági kampányról már írtunk nektek, ezért is nagy öröm, hogy az autista rajzokkal ellátott egyedi kapszulakollekció helyezést ért el. A ruhákon megjelenő rajzokat a Mosoly Otthon Alapítvány 6 különböző autista lakóotthonban készítették el a gyerekek, művészterápiás foglalkozás keretében, a bevétellel pedig 100%-ig az alapítványt támogatják, hogy folytathassák a terápiát és megvásárolják az ehhez szükséges eszközöket.
A kampányhoz többek között Axenta Vanessa magyar szupermodellt kérték fel. Vanessa olyan nagy márkáknak dolgozott már, mint a Prada, Givenchy, Christian Dior, Nina Ricci, Louis Vuitton, Miu Miu, Céline és Valentino.
Az 5. helyen, az ugyancsak a Mosoly Otthon Alapítványhoz köthető Autistic Art termékcsalád végzett. Az autista emberek rajzait különböző módokon grafikaként használja fel. Első kezdeményezésük a selyemsálakon megjelenő rajzok voltak. Az Autistic Art termékekhez tartoznak a KELE Clothing pulóverei is. Az alapítvány a termékek eladásából 11 magyarországi autista lakóotthont támogat.
Az In Style magazin különdíjasa pedig a The Garden Studio lett, amely egy közös platformként funkciónál, hazai, feltörekvő divattervezőknek. Üzlet, showroom és webshop egyben. Tomcsányi Dóri divattervező alapította, az ő legfrissebb ruhái mellett még sok hazai fiatal tervező kollekciói is megvásárolhatók.
Fotók: http://shop.autisticart.hu/ http://www.thegardenstudio.hu/ http://keleclothing.com/ http://www.highlightsofhungary.hu/