Az énekesnőnek beindult a szekér: a zenei bevételek mellett egyre több világmárka kéri fel, hogy legyen az arca a kampányuknak.
Dua Lipa énekesnőként már bizonyította, hogy ott a helye a legnagyobbak között. Dalaival Európában és a tengeren túlon is meghódította a slágerlistákat, turnéi teltházasak, rakétaként ível felfelé a karrierje. Ezen kívül sorra kopogtatnak nála a legnagyobb divatházak is, hogy felkérjék egy-egy közös munkára.
https://www.youtube.com/watch?v=I0OVOcDiW_U
A 24 éves énekesnőt a Jaguar és az Adidas után a Saint Laurent is felkérte, hogy legyen legújabb parfümjének az arca, és a Pepe Jeans kampányában is szerepel majd. A The Sun szerint 2018-ban 9 millió fontot, azaz több, mint 3 milliárd forintot zsebelhetett be. Valljuk be, ez nem kis teljesítmény, hiszen első albuma mindössze két éve jelent meg!