Új arcok az OTP-nél

Rovat

Megosztás

Ha néztek tévét, a reklámokban bár biztosan láttátok, hogy januártól az OTP Bank ügyintézői a hitelintézet reklámjainak főszereplőivé váltak. Az új kommunikációs koncepcióval a bank a hitelintézetek megváltozó szerepére, a tanácsadás, a személyes kapcsolat fontosságára hívja fel a figyelmet. Egyben azt is várja, hogy az újfajta megközelítés az OTP Bankot, valamint az egész szektort közelebb hozhatja az emberekhez.

Budapest, 2016. január 5. Hét év után búcsúzik a Dumaszínháztól az OTP Bank. A 2009-es indulás óta eltelt időszakban 18 szereplővel körülbelül 400 szpotot vettek fel, amiből 170 került adásba. A dumaszínházas filmek messze a legismertebbnek számítanak a bankszektorban. Az OTP Bank márkaismertsége a legmagasabb Magyarországon, miközben a kampánnyal nemcsak a hitelintézet, de a stand up népszerűségét is sikerült növelni.

otp3

Az elmúlt hét év piaci változásai szükségszerűvé tették, hogy a bank jobban megmutassa önmagát. „Olyan koncepcióra szerettünk volna váltani, amiben az eddigiekhez képest többet tudunk elmondani az OTP Bank értékeiről,” – emelte ki Nagy Zoltán Péter, az  OTP Bank marketing igazgatója. A pénzintézet ezért pályázatot írt ki egy új reklám-koncepció és kidolgozására. Közel egyéves előkészítő munka során végül hat elképzelést teszteltek, melyek közül a White Rabbit megoldása bizonyult a legjobbnak, a kampány megvalósítását pedig a Café csoport végezte.

Az új kommunikációs koncepcióban az OTP Bank ügyintézői szerepelnek a hitelintézet reklámjaiban. A bank közel 4000 fióki munkatársából első körben hármat választottak ki, akik az induláskor szerepelnek a filmekben. Az ügyintézőkkel saját településükön, saját környezetükben forgatták a saját történeteiket, a reklámok az ő mindennapjaikba engednek betekintést, minél valóság hűbben, lehetőleg statiszták nélkül, azokkal a szereplőkkel, akik valóban részei az életüknek. A következő egy évben a tervek szerint az OTP Bank 10-15 ügyintézője jelenik majd meg a hitelintézet reklámjaiban.

otp4

„Azokat a munkatársainkat szeretnénk középpontba helyezni, akik nap mint nap kapcsolatban állnak az ügyfeleikkel, akik ismerik és a mindennapokban segítik őket. Az ügyintézőink tudják a leghitelesebben képviselni és megjeleníteni a bank által is fontosnak tartott értékeket”

– vélekedett a megoldásról Nagy Zoltán Péter.

A bank számára különösen fontosak a visszajelzések, így a kampány indulása előtt több körben tesztelte az új kommunikációs koncepciót, melyek tapasztalatait beépítette a filmjeibe is. A megkérdezettek kedvezően fogadták a váltást, különösen a tekintetben, hogy profi színészek helyett az ügyintézők képviselik a bankot. „Az új kampány nemcsak az OTP Bankot, de az egész bankszektort is közelebb hozhatja az emberekhez a fióki munkatársak valós történetein keresztül” – hangsúlyozta Dolezsai Gergely, az OTP Bank Marketingkommunikációs főosztályvezetője. Elmondása szerint a bank az új kommunikációs kampányába készülő reklámfilmekkel széles fiókhálózatát és szolgáltatási kínálatát egyszerre tudja bemutatni, miközben növeli hitelességét is. A kampány a hitelintézetek megváltozott szerepére is felhívja a figyelmet, hiszen az elmúlt időszakban egyre inkább előtérbe kerül a tanácsadás, a kölcsönös bizalomra épülő személyes kapcsolat.

otp6

Mindezt jelzi a bank „Megbízunk egymásban” szlogenjének kiegészítése is: „Ismerjük egymást. Megbízunk egymásban.”

Ha végeztél a cikkel, nézz bele legújabb epizódunkba!

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Kövess minket!

67,000RajongóLike
165,000KövetőKövess be
162,400KövetőKövess be
360,000FeliratkozóFeliratkozás

Legfrissebb

Insta