A Halloween mára üzletileg az Egyesült Államok második legnagyobb ünnepévé nőtte ki magát: az amerikaiak évente átlag 6,9 milliárd dollárt költenek el erre az alkalomra. A fejlődés megállíthatatlan…
Valamikor még csak Drakula volt és a vámpírok. Ugyan már, ilyen ósdi kacatok a 21. században! Ma már a 3D-ben nyomtatott csontvázjelmez a menő és a legbizarrabb party-sminkek. A gyerekek sem biztos, hogy a csokiért és cukorért trükköznek. Míg az ősidőkben a jámbor nép költözött ki a temetőkbe, mostanában már a temető költözik be az otthonokba. Nem elég a véres horrorsmink. Szükség van a party-hangulathoz plafonról lelógó műpókhálóra, a bóléban úszkáló véres szemről már nem is szólva- írja a világszám.hu.
Szinte minden édességmárkának van kifejezetten erre az alkalomra készített kiszerelése, léteznek speciális Halloween-es zenei válogatások és DVD-k (felnőtteknek és gyerekeknek egyaránt), sőt, a ruhagyártók kínálatában is van egy-két olyan darab, ami csakis erre a napra szól. Vehetünk ezenkívül Halloween-es párnát és törölközőt, sőt – ha még van miből –, Halloween-dekorációs papírtörölközőt is tehetünk a kosarunkba.
Foto: http://img.444.hu/, http://www.blog.generalmills.com/, http://2.bp.blogspot.com/