Gondolom ti is észrevettétek, hogy az elmúlt években minden a szexualitás felé hajlik. Egyre több az ezzel kapcsolatos tartalom. Szinte mindenhol ezzel találkozni manapság. Bármerre is megyünk, előbb-utóbb belebotlunk valamilyen kéretlen dologba.
A plakátokról már rendszeresen figyelnek minket a bikinis lányok vagy izompólóba bújt srácok. Megnyerő emberek mosolyognak ránk és próbálnak a bizalmunkba férkőzni. Ez is egy újabb marketingfogás, amivel ösztönözni szeretnének minket arra, hogy vásároljunk.
Már régóta ismert a tény, hogy kedves, szimpatikus emberekkel bármit el lehet adni. Nos, odáig jutottunk, hogy ezt kihasználva túlontúl is sok szexuális tartalommal találkozunk. Nem túlzás kijelenteni, hogy szinte minden a szexről szól. Már a reklámok is túlfűtött módszereket alkalmaznak, hogy elérjék a céljukat.
Az ember ingerküszöbe annyira megváltozott, hogy csak kirívó dolgokra figyel oda. Egy egyszerű hirdetés már meg sem marad benne. A szex olyan dolog, ami a legtöbb embert érdekli, így a reklámipar ezt kihasználva próbál meg behálózni minket. Olyan embereket használnak fel, akik nem csak szépek, de vonzalmat is ébresztenek bennünk. Ez a vonzalom pedig szexuális eredetű.
A célközönség pedig inkább a fiatalabb korosztály. A tizenévesekkel kezdődik, akik egyszerre a legsérülékenyebbek és a legbefolyásolhatóbbak ebben a korban és ez egészen a 40-50 éves korúakig tart. Az idősebbek azért nem tartoznak ide, mert rájuk kevésbé hatnak a szexuális jellegű tartalmak.
Minden tartalomnak a figyelemfelkeltés a lényege. Minél több emberhez eljusson az üzenet. Ez lehet akár egy cikk, egy termék, vagy egy esemény. A lényeg a célközönség növelése. Ehhez pedig a legjobb téma a szex. Ez az, ami mindenkit érdekel és aminek a legnagyobb befolyásoló ereje van.